Dodací a platební podmínky

Dodací lhůty

Dodací lhůta skladových položek je přibližně 5 dní. Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty a PPL. V případě nevyzvednutí zásilky zaslané prostřednictvím České pošty zůstává tato uskladněna po příslušnou dobu (7 dní) na doručovací poště. Objemnější zásilky jsou doručovány prostřednictvím smluvní přepravní firmy.

U všech položek, které nejsou skladem, je v poznámce uveden přibližný termín dodání v týdnech. Ve výjimečných případech se může dodací lhůta mírně prodloužit.

Potvrzovací email objednávky

Po každé objednávce vám na váš email systém zašle automatické potvrzení objednávky (v případě platby dobírkou, na fakturu nebo při požadavku osobního odběru zboží), popř. potvrzení objednávky s údaji pro bankovní převod (při platbě předem). Email je nově povinnou položkou každého nákupu.

Možnost částečného vyřízení nákupu

V případě, že alespoň jedna položka nákupu je připravena k odeslání, je možné nám e-mailem zaslat žádost o rozdělení objednávky a expedici skladových položek. POZOR! Dozasílka zbývajících položek je vždy zpoplatněna částkou 90 korun včetně DPH, která částečně pokrývá další výdaje na poštovné a balné. V případě platby dobírkou je tato částka inkasována při převzetí dozasílaného zboží, u platby předem je nutné částku zaslat na náš bankovní účet (číslo účtu a variabilní symbol jsou totožné s platbou za provedený nákup).

Potvrzení expedice objednávky

V den expedice vaší objednávky od nás obdržíte emailovou zprávu nebo sms zprávu na mobilní telefon o jejím odesláni.

Jaké jsou výhody platby předem a kdy je praktičtější platba dobírkou?

Při platbě předem účtujeme zákazníkům nižší poštovné Pokud ovšem preferujete rychlost dodání, je vhodnější zvolit platbu na dobírku. V tom případě odchází zboží se statutem "skladem" nejčastěji následující den. Při platbě předem je nutné počítat se zdržením bankovních převodů. Bohužel české banky v tomto smyslu zaostávají a někdy dochází k situaci, že platba je připsána na náš účet až po čtyřech až pěti pracovních dnech. S tímto zdržením je nutné počítat. Po připsání platby na náš účet odesíláme skladové položky co nejdříve. V této souvislosti upozorňujeme opět také na skutečnost, že pošta má na doručení 2 – 5 pracovních dní. Bohužel rychlost našich bank a České pošty nemůžeme ovlivnit, veškeré objednávky se ale snažíme odbavovat velmi rychle, abychom případná zdržení ze strany pošty a bank alespoň částečně eliminovali.

Jak probíhá odesílání zásilek?

Zásilky odbavujeme několikrát týdně. Ve většině případů je zboží doručeno poštou do druhého dne od odeslání (v den odeslání informujeme zákazníky emailem), nicméně oficiální doba doručení je u České pošty stanovena na 2 – 5 dní.

Jak řešit problémy s poštou, jak dlouho trvá doručení zboží?

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, s.p. nebo přepravních firem. V den odeslání zboží vás informujeme emailem. Od této chvíle přebírá veškerou zodpovědnost za doručení přepravce. Česká pošta má dle svých interních pravidel na doručení zásilky (cenného psaní, balíku, cenného balíku) 2 - 5 pracovních dní. V případě, že po této lhůtě zboží neobdržíte, kontaktujte nás. Zásilku v takovém případě budeme reklamovat na podací poště a ta ho bude následně dohledávat. V případě ztráty vám bude zboží zasláno znovu. Balíky a cenná psaní vždy pojišťujeme na vyšší částky.

V případě, že máte pocit, že se zásilka "zdržela", doporučujeme nejdříve kontaktovat vaši doručovací poštu. Občas dochází k situacím, kdy adresát není ze strany pošty informován o pokusu o doručení a následném uložení zásilky na poště (poštovní doručovatelka např. opomene dát do schránky příslušné oznámení). Předejdete tím i situaci, kdy je nám zásilka vrácena jako nedoručitelná.

Poškození balíku

Naše zásilky posíláme jako balík "do ruky, na poštu" pojištěné vždy na odpovídající hodnotu zboží. Balíky s křehkým zbožím jsou zasílány s příplatkovou službou „křehké“. Současně se snažíme zdokonalovat naše balicí materiály a způsoby zasílání křehkého zboží. I přes tyto skutečnosti nás někdy kontaktují klienti s problémem týkajícím se poškození zásilky. V tomto případě nese zodpovědnost za poškození či zničení obsahu zásilky dopravce. Při převzetí zásilky (na poště či doma) je nutné ji řádně prohlédnout, v ideálním případě přímo před doručovatelem otevřít a zkontrolovat obsah. Zpětná reklamace již převzatého zboží je velmi problematická. Česká pošta ji nemusí uznat a následné kontaktování nás jako odesilatele problém pošty přenáší na nás. Veškeré problémy se snažíme řešit individuálně. Řádnou kontrolou zásilky ovšem můžete předejít mnoha problémům, které pak znepříjemní situaci vám i nám.

Proč se v našem internetovém obchodě registrovat?

Registrace umožňuje při opakovaných nákupech snadnější obsluhu zákaznického účtu (veškeré údaje o klientovi jsou přednastavené a nemusíte je znovu vyplňovat). Od dubna 2009 také umožňujeme klientům sledování stavu vyřízení objednávky (po přihlášení v sekci Můj účet/Moje objednávky). Běžným klientům registraci pouze doporučujeme, není ovšem povinná. Vaše osobní údaje jsou chráněny přihlašovacím jménem a heslem, které si zvolíte při registraci.

Jak probíhá velkoobchodní prodej v internetovém obchodě?

U organizací s vlastní právní subjektivitou (základní umělecké školy, orchestry, maloobchodní prodejci hudebních nástrojů, opraváři a výrobci hudebních nástrojů), pro které je určena jiná struktura slev, než pro koncové zákazníky, je nutná v našem internetovém obchodě registrace. Na základě vyplnění registračního formuláře provedeme těmto klientům do 2 pracovních dnů aktivaci příslušné slevy (po živnostnících současně požadujeme zaslání kopie živnostenského oprávnění - např. emailem, umělecké školy kontaktujeme nejčastěji telefonicky nebo emailem a ověřujeme autenticitu registrace). Po ověření údajů registrovaného subjektu provedeme aktivaci slevy a klienta informujeme o této skutečnosti emailem. Od této chvíle může zákazník kdykoli nakupovat v internetovém obchodě s příslušnou individuální slevou, přičemž po přihlášení jsou automaticky všechny ceny v internetovém obchodě zobrazovány s „jeho“ slevou. V sekci Pokladna jsou také přednastaveny veškeré kontaktní údaje zadané při registraci. V kolonce „způsob platby“ lze volit platbu fakturou (1. objednávku obchodníkům zasíláme ovšem automaticky vždy na dobírku). Tento způsob velkoobchodního prodeje šetří čas a náklady a je velmi pohodlný.

Proč účtujeme poštovné a balné?

Sazba za poštovné a balné, kterou účtujeme do určitého objemu nákupu, částečně pokrývá náklady spojené s expedicí zakázky. Tento způsob úhrady nákladů na dopravu se nám jeví vůči klientům serióznějším, než navýšení ceny za jednotlivé položky tak, aby pokryla i sazbu dopravného (sada strun by např. musela stát přibližně o 80 - 120 korun více). Vzhledem k výši poskytovaných slev není cena dopravného nijak dramatická.